Kızlar gece başlayan sancıyla bende doğumumu spinal anesteziyle yaptım çok şükür darısı bekleyenlerin başına inşallah solunum sıkıntısıyla küveze alındı ama doktor iyiye gidiyo dedi böyle olanlar bebişler kaç gün kaldı küvezde 2.600 gram doğdu kilosu da iyi