Selam kızlar bugün randevüm vardı taxi tutup gittim gidişte birşey yoktu fakat gelişte ayrı bir taxi ile geldim. Eve gelirken araba çok kötü geldi sanki köy yolunda taş olur ya onun gibi şimdi eve geldim çok korkuyorum acaba bebeğe birşey olurmu diye 8 haftalığım