38+5 olduk kızlar ne sancı ne nişan ne açılma ne başka bir şey hiçbir belirtim yok. Salı günü çatı muayenem var yine umarım biraz da olsa açılmam olmuştur zaman geçmek bilmiyor artık suni sancıya bile razıyım bir an önce doğurmak istiyorum sizde durumlar nasıl? Belirtileriniz yada açılmalarınız var mı?