Ogrtmnanne2 Haftada kanama ile doktoruma geldim nst de sancım çıktı . Yatış verildi Erken doğum riskine karşı . Doğum olmaz ama önlem almalıyız dediler çok korkuyorum başına gelen var mı?
Ahsennurrrr Ogrtmnanne2 belirtin varmiydi kuzum herhangi bişi bı iki hafta önceden seni rahatsız eden