Merhaba. Birsey sormak istiyodum. 17 aralıkta 37 haftalik ama 34ile uyumlu dogum yaptim. Bebegimi kan sekeri dusuk diye kuvoze aldilar. Bu durumu yasayip bebegi iyilesen var mi? Kac gunde cikti kuvozden? Bir de sonrasinda sorun oldu mu? Simdiden tesekkurler