Kızlar bugun butun gun hep uyku modundaym sürekli uykum gelıyor kahvaltıda meyve öglen yemegındede sadeece 1 kase corba içtim iştahım yok sofrada sag kasıgıma agrı girdi sonra markete kadar 2 kere yürüdüm adet sancısı gibi bi agrı belımden vurmaya basladı hafif hafif gidip gelıyor bebek hareketlı ve kendını topluyor ayakta gezındım ayagıma vurmaya basladı simdi uzandm ageı gırıyor hafıf mıgdem bulanıyor uyumak istiyorum sizce dogum belirtisimi bu şaşırdım ya 36 haftalıgım bu arada