yarennida1919 Anneleeeeeer, 29 haftalık olanlar ve haftasını geçirenler bebeklerinizin kilosu ve boyu kaçtı ?Doktorum her gittiğimde normal diyor lâkin bana zayıf geliyor 🙄
AyGC yarennida1919 28+4 üz daha dün gittik 1.400 gram demişti bir tık da ilerde ölçümleri ama ortalama haftasıyla uyumlu dedi
mavikelebek_ İlk hamileliğim de 29 haftalık doğurmuştum 1200 kg doğdu kızım 2. Hamileliğimde 28. Haftadamda 1325 gr dedi doktot
Beyzabuglem mavikelebek_ benimde erken doğum riskim var şuan 29 haftaligim sizde erken doğum yapmışsınız bebek te bı sıkıntı oldumu
yarennida1919 1mervetezer Evet bu haftalarda böyle oluyormuş ,ama bazı postları okuyorum yüksek yüksek çıkarken acaba düşük mü diye düşünmüyor değilim
Dselda Beyzabuglem bnmde 29 haftamda 1200 civarı demişti banada az gelmştı. Ama normal demişti doktor
Bibliophilia-1991 yarennida1919 valla bilmiyorum ki doktor öyle bişey demedi haftasına göre uyumlu kilosu iyi dedi sadece bende üstüne düşmedim