Arkadaşlar 11 haftaligim yarın 12 olacağız inşallah kabızlık sorunumu tamamen gecirebilmis değilim hamilelikte aşırı arttı üstüne birde bir aydır makat çatlağı ile uğraşıyorum işlem yapılmasına rağmen tamamen iyileşme olmadı henüz sabah akşam 1 yemek kaşığı duphalac kullanıyorum fakat fayda yok 10 gündür içiyorum bana mısın demiyor beslenmem zaten düzgün sabahları kalkar kalmaz kuru erik kuru kayısı posalı zeytinyağlı sıcak su eklenmiş bir bardak bu karışımdan içiyorum geceleri yatmadan kefir bol bol meyve sebze ama yok rahatlama tam yok şuan ve ağrıdan artık psikolojim tükendi magnesie calcine kullanan var mı internette kullananları gördüm 15 gün once kadın doğum doktoru vermişti kullanmadim çünkü o dktoru bıraktım memnun kalmadigim için var mı kullanam bunu birde bu vitamin demir hapları daha da kabız yapar mı ödüm kopuyor artık ya daha beter ederlerse diye 10 gün sonra başlayacağım