Ztkfk Sezeryan günümüzü 7 ocak olarak belirledik kizim 38 2 olacak.bu süreçte dogum yapanlar bebekte bir sorun yasadimi.ilk bebegimi normal doğumu bekledigim için 41 5 sezeryanla doğurdum bu birazcık erken gibime geliyor.
Nurmiray Ztkfk ben oğlumu 38+3 te sezeryanla aldım kucağıma bi sıkıntı yoktu her şey normaldi korkma yani 36 haftadan sonra sıkıntı olmuyor normalde
Ztkfk Insallah♥️♥️5 ile 11 arasinda gun belirleyin deyince bir anda 7 ocak cıktı agzimdan.gunu ben belirleyince tedirgin oldum.cok sukur gelişimi kilosu herseyi güzel.guzel doğumlarımız olsun meleklerimize saglicakla kavusalim🤗