dimple94 merhabalar 😌 floryadaki biruni hastanesine giden veya giden birini tanıyan var mıdır acaba? Nadide hanım yada Hazel hanım hakkında fikri olan ?
Elifiko dimple94 hazel çağın kuzeye gidiyorum çok memnunum. Hatta her ay doktor değiştirdim okadar bıkmıştımki 23. Haftamda tanıştık çok memnunum. Eşi de içeri alıyo ve ne sorsan yanıtlıyo, rahatlatıyo tavsiye ederim🥰
dimple94 Elifiko ya ben de nadide hanım hakkında çok iyi şeyler duydum hazel hanım da iyi o zaman çok sevindim
dimple94 Elifiko çok teşekkür ederim peki telefondan birşey sorduğunda falan cevap veriyor mu önemli bir konu benim için 😌
Elifiko dimple94 yani ben hiç aramadım emin değilim ihtiyacım olmadı şuana kadar🙈 oyuzden bilmiyorum ama direk telefon numarasını verdi ilk randevuda