Lraybrs Arkadaşlar üçlü test yaptıran var mı? Nasıl oluyor ultrason da detaylı mı bakılıyor, kan alımı oluyormuş bide sanırım. Yaptıran varsa aydınlatabilir mi? 🙆🏽♀️
Msydn6 Lraybrs önce ultrasondan ölçümlerine bakılıyor sonra kan tahlili istiyorlar kan veriyosun o şekilde dowm sendromuna genetik kromozom bozukluk vs onlara bakılıyor
sntn Lraybrs ultrasonla bebeğe bakıyorlar ölçümlerini yapıyorlar birde kan veriyorsun aynı ikili test gibi
Aysun1983 Lraybrs ultrason da doktor bakıyor kafa ölçümü falan yapıyor sonra kan alınıyor 1 hafta içinde sonuç çıkıyor 3’lü tarama trizomi 21ve 18 ‘e bakılıyor birde bunun yanı sıra sinir sistemi taraması da yapılıyor nöral tüp defekti için ben de sadece sinir sistemi taraması yapıldı diğerleri ileri yaş gebesi olduğum için nifty test ile bakıldı 💐
Lraybrs Msydn6 sntn Aysun1983 Çok teşekkür ederim 🙏🏼💙 Doğu’da şark görevinde olduğumuzdan dolayı ne yazık ki Hakkari’de de özel hastane olmadığından ne ikili test yaptirabildim ne birşey. Van’a sevk ediyor direk maalesef kardan dolayı da yollar kapalı ve zor hamilelik geçirdiğim için gidememistim ikili teste. Neyse ki buraya 3lü test gelmiş bu hafta. 3lü yaptirabilicem. Bilgi için çok teşekkür ederim. Peki bu işlem uzun sürüyor mu? 3lü testte ultrason ile uzun bakılıyor mu bebişe? 🙆🏽♀️💙
Dilberlila Test sonucu olumsuz çıkarsa bebeğe anne karnında müdahale edilebiliyor mu ? Edilmiyorsa sizce önceden öğrenmeye gerek var mı? 🤷♀️
Lraybrs Dilberlila test sonucu olumsuz da çıksa o benim evladım müdahale edilsin ya da edilmesin. Ben maalesef şark görevinde Hakkari’de olduğumuzdan hiç bir test burada mevcut değil. Üçlü test bile bu hafta yeni gelmis. En azından bebeğimde bir hastalık var mı öğrenmek zorundayım çünkü doğumu memleketim Bursa’da yapicam canım. Gittiğim doktor beni takip etmediği için hamilelik başında belki beni bu yüzden kabul etmez diye bebekte risk var mı ya da bende risk var mı bunun raporlarını almak zorundayım. O yüzden yaptiricam :)
Sedarknn Lraybrs seni o kadar iyi anlıyorum ki bende hakkarideyim burda çok zor insan merak ediyor herkes gibi rahatlıkla yaptırmak istiyor her şeyi bende vana gitmedim ikili test için ama üçlünün buraya gelmiş olmasına çok sevindim.
Dilberlila Lraybrs anladım bende genel olarak sordum yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızım çünkü önce öğrenmek iyimi bilemedim 🤷♀️
Lraybrs Sedarknn Dimiii caniiim. Çok zor insan böyle gurbet olunca da zor.. doğumu burda yapmayacağım diye ya memlekette doktor takibini ben yapmadım bebek riskli mi gebelik vs. bilmiyorum kabul edemem derse diye stresine girdim. Bari 3lü yaptırayım da ne varsa çıksın. Doktora götüreyim sonuçları dedim. Biz Yüksekova’dayız. Daha yeni gelmiş bu testte hazır fırsat varken yaptırmak en iyisi:) siz merkezde misiniz canım?
Sedarknn Lraybrs evet merkezdeyiz.bende izin alabildiğim zaman kısmetse samsuna gidip orda yapıcam doğumumu o zamana kadar her şey inş yolundadır diyorum.