Neseli5 sakıncası olsa doktorun vermezdi ki zaten, mevcut durumu çözmek adına mecbur kullanacaksın canım, bildiğim kadarıyla Asıl idrar yolları ya da vajinal enfeksiyonlar zarar veriyor. Ben de 11. Haftada monurol ve donaxly kullanmıştım 17 deyim şuan bir sorun yaşamadım.