Binnaz 10+5 teyim. Sadece akşamları mide bulantılarım oluyor, bir de salçalı yemek ve tatlı görünce, kokusu gelince. Hamileliğimin başından beri kilom değişmedi ama ProgestAn kullandığım için garip bir şişkinliğim var, ilacı bırakınca geçeceğini söyledi doktorum. Umarım sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize.