Yeppudaa Mertimm benimde 2 yaşında kızım var .hiç bırakmıyor birde uyusam .direk anneee diye bağırıyor 🤣🤣 birazcık kızım biraz çık uyuyayım.yokk 🤣
sagsbry Ya kızlar bende 31 haftalık oldum ama nasıl bir halsizlik var nasıl uyumak istiyorum 🥱 ilk zamanlar hiç uyumadım ama şuan kafamı yastıktan kaldıramıyorum.. Normal mi acaba
gamzenurbozdere Nurssss ben kışın kullanmıştım olmadı ama ne bılım ben suan bılıyorrum akıngım oluyor ve kasım agrım var
Tugceasel_ Yeppudaa şimdi bol bol uyumanızı tavsiye ederim o göbek büyüyünce asla uyuyamıyorsunuz 🙈 25+4
Mcakir Yeppudaa ilk trimestır benimde öyle geçti canım. Çok halsiZdim hiç bişi yapasım yoktu hep uyuyordum :)
haziranin25i Yeppudaa kız bebeğine hamileyim.. Çevremde erkek bebek bekleyen annelerde benim gibiydi 🤭