Herkese merhaba sonunda bende mezun oldum 😊😊
Pazartesi günü gece 24:00 da doktor yatışımı yaptı suni sancı ve fitille başladık normal doğum çalışmalarına 🌸😘 Ama ertesi gün akşam üstü 16:00 a kadar açılmam sadece 1 buçuk cm oldu saatlerce sancı çektim ama bir türlü açılmam olmadı 😔 en sonunda doktorum acil sezeryana aldı epidural oldum 🌸 ama o kadar saat sancı çekmek çok zordu 😕 en güzeli ise onun ilk ağlama sesini duymak oldu 🌸❤️ Artık burdan mezun oluyorum darısı hepinizin başına ❣️👨👩👧