hanibazen ben bu testleri yanılma payı olduğu için yaptırmadım zaten benim için hisbirsey degismeyecekti sonuç ne olursa olsun böyle düşünüp üzülmektense hamilelegimin tadını çıkartmak istedim umarım yanilmistir testler yine arkadaşımın da risk çıkmıştı ve doğuma kadar zehir olmuştu hamilelegi resmen psikolojisi bozulmuştu ama çok şükür bebeği sağlıklı doğdu iyi düşün iyi olsun inşallah