Aliasaff Kızlar salı günü 39+3 olucaz ve gelmezse suni sancı ile doğumu başlatıcam doktorum 40+4 e kadar bekleyelim istersen dedi ama daha fazla beklemenin bi yararı Yok şimdiden hayırlı uğurlu olsun 😊
YazCilegi Aliasaff Açılmanız var mı peki? Benim doktorum suni sancının etki göstermesi için 3/4cm açıklık şart demişti.
Aliasaff Tugba9109 Suelllomerr inşallah canm amin Allah hepimize hayırlı Doğum nasip etsin doğurmayı bekleyen annelerimize özellikle 😊😊
Aliasaff YazCilegi yok canm açılma olması gerekmiyor dedi doktorum sancı ile bebeği itiyorsun zaten aşığı o açılma yapıyormuş bide fitil veriyorlar açılma için rahimden