Merhaba arkadaşlar hamileliğimin başından beri hep bi sıkıntı yaşadım hiç rahat nefes alamadım korkuyla geçti hep tam sona yaklaştım rahatlıyordumki dün kontrolde suyumun fazla olduğunu öğrendim doktor üstünde durmadı zaten hali hazırda rahim kısalığı ve açılma vardı 36 haftalığım erken doğum kısmını bi köşeye bıraktım haftası güzel diye ama internette okuduklarım kafamı çok karıştırdı birde dr bebeğin minnak olduğunu söyledi haftasına göre 47 cm ve 2900 kg biraz rahatlamaya ihtiyacım var açıkcası