ece_2206 Yaşayanlar var mı acaba bebeğin kıyafetlerini ütülerken bile 10 dakika ütü yapıp 15 dakika oturuyorum günlük temizliği zor yapıyorum 25 kasımda covid pozitiftim bununla da alakalı olabilir mi yoksa gebelik haftasından dolayı mı?
sherlock_anne ece_2206 ilk hamileliğimde aynı şeyleri yaşadım. Ama onda devamlı yatardım. Düşük tehlikesiyle hep yattım. 20. Haftadan sonra hızlı kilo aldım doktor buna bağlı demişti. Şimdi ikinci hamileliğim 32. Haftadayım hem 7/24 hareketliyim hemde 2 kilo aldım hiç böyle bir sorun yaşamadım 😊birde ilk hamileliklerde vitaminsizlik daha fazla oluyor ondan kaynaklı olabilir
F-Gemi ece_2206 bende 32 im sofra kurdum kaldırdım eşimle kendim için belim ayrıldı resmen yatıyorum ya kalçamdan kemik kırt sesleri geliyodu sanki evi dip köşe temizlemişim de yorulmuşum gibi 🙈 normal yani bu zamanlarda olucak şeyler🤷🏻♀️🤭
ece_2206 ikizminikler yaa 10 gün önce falan epey iyiydim evi tek başıma temizledim böyle olunca sinir oluyorum kendime dedim acaba hala kendimi toparlayamadım mı :))
ikizminikler ece_2206 sanmıyorum canım bir gün diğer günü tutmuyor ki havalar bile etkiliyor beni şahsem 36. Haftadayım geçen güneş bardı heryeri dip köşe temizledim çok oturmadan ama bugün iki tabağı makineye bile koymadan sadece yattım 😁
ece_2206 Alps ben de uzanmaya korkuyorum eşim evde yokken belim kitleniyor sanki kalkamıyorum 😃bu sefer kendi kendime panik yapıyorum
F-Gemi ece_2206 al bendende o kadar yatayım uzanayım istiyorum oturuncada göğsümün alto kaburga kısmım batıyo acıyo 🤭🙈
Sedagb ece_2206 siz yine 32. Haftanızdasınız ben 24+3 üm, 3 gündür bel ağrım var. İşte zor duruyorum eve gidip uzanmak istiyorum hemen.
ece_2206 Sedagb ben de online çalışıyorum bütün gün sandalyedeyim azcık arada yemek yap falan derken o da etkiliyor sanırım :)
istanbul3434 ece_2206 aynen beni tarif ediyorsun canim 15dk is yapiyorsam 1 saat dinleniyorum. Hep yorgun ve uykuluyum, belim bacagim tutuluyor gun icinde. 33 haftadaym
Sedagb ece_2206 Ben de tüm gün ofiste oturarak çalışıyorum ayaklarımı uzatmak istiyorum ama olmuyor tabi. benim doktorum bana yoga önerdi bakalım yapmaya çalışacağım belki rahatlatır biraz.
Sahika8989 ece_2206 gebelikten dolayi cnm bende oyleym halsizlik uyku hali bel kasik agrisi vajinamada vuruyor agrisi
ece_2206 F-Gemi aynen öyle evi silip süpürmek yemek yapmak koca bir günümü alıyor :)) nefes nefese kalıyorum
F-Gemi ece_2206 doktorum erken doğma olasılığı var yatıp dinlenmeni istiyorum dedi bende sadece küçük işler yapabiliyorum eve girişmek istiyorum heryeri böyle siliyim süpüriyim ama yok malesef 🙈 eşim yapıyo sağolsun oda iyi alıştı benim gibi dip köşe heryere giriyo😃
Sahika8989 ece_2206 suan bende oyleyim inan ne rahat oturabiliyorum ne uzanabilyrm nede is yapablyrm wcye gtmek bile olum geliyor ikinci gebeligim benim 😅