arzuublm kızlar merhaba 9.haftalık gebeyim bugün bi anda sancı girdi karnıma ve belime ve bu sancı çekilecek gibi degildi çok rahatsız edici ve acılıydı ayrıca karnım da sabit degilde geziniyor gibiydi siz de böyle birsey oldumu ?
MerveKaya38 arzuublm benimde oldu Dr sordum kanama olmadysa sorun yoktur dedi ama sen dr sor canım herkesin ki bir olmaz tabi . Bebeğin yeri büyüyünce kasik karın bel ağrısı olabilir demişti.
ikizminikler arzuublm rahim kasılıp büyümeye çalıştığı için büyük ihtimal ama sen yinede doktoruna danış