36 haftalık gebeyim uzun süredir bebeğin gelişimi iki hafta önde gidiyor bugün ki kontrolümde doktor iki hafta önde Olan bebeğin boy uzunluğu ve kafa büyüklüğü sağlık olarak sıkıntı yok genetik olarak kafası büyük dedi haftaya çatı muanesi için gel eğer bebek kanala girmez ve ilerleme devam ederse öyle doğum şekline karar verecez dedi şimdi 37 hafta çatı muanesi için erken değil midir çnkğ genelde muaneden snra sancı başlar diyorlar ki kaldı ki bugün nst de hafif sancılarm çıktı ikinci olarakta doktur kafa büyük dediği için pskolojkmen normal Doğumdan daha çok korkmaya başladım çnkü normal olursada belki iki katı zor olck benim için ve doktor kafa büyük olduğu için epiduralde olamazsın dedi sizce ne yapım catı muanesine gideyim mi yoksa direk sezeryan için gün mü istiyim😭😭😭