Ygmrb faktör 1 fibrinojen mutasyonu var. Buna ek olarak antifosfolipid antikor pozitifliği de çıktı kan tahlilleri sonucu. Romatoloji, hematoloji, kadın doğum üç branş da kullanmam gerektiğini söyledi. Tek gen de mutasyon olunca verilmiyor mu ki iğne. Belki benim antifosfolipid pozitifliği eşlik ettiği için kullanmam gerekiyordur