Didoo9 Herkese selam 🙋🏻♀️ 6+6 haftalık hamileyim daha çok erken biliyorum ama cinsiyetini merak ediyorum 🙈 her şeyin başı tabiki sağlık benimki işin eğlencesi 😅 benim gibi olup çin takvimine bakan ve doğru sonuç alan oldu mu acaba? 🙋🏻♀️
bus91 Didoo9 benım çin takvımı ce rus takvımınde kızdı ama bir oğlumm olacak genelde eşler hissediyor eşin ne düşünüyor onlar yanılmıyor genelde
Bubuseli Didoo9 benim çin takviminde kız çıktı doktor erkek dedi 😂🤗 tabikide sağlıklı olsunlar da bizim ki bı heves tahmin 🙈
sumeyye60 Didoo9 Benim oğlum olacak inşallah geçen gün arkadaşım kontrol et Çin takvimine göre tutacak mı dedi ve evet bebeğiniz muhtemelen erkek yazıyordu. Onun kızı olacak o da doğru çıkmış. %50 ihtimal var zaten pek inanmıyorum denk geldiğini düşünüyorum çünkü hiçbir bilimselliği yok 😅
mucizemi_beklyrm Çin takvimine göre mart doğumlu anneler yaşına 1 yaş ekleyerek bakarsa takvim doğru sonuç veriyor bende öyle oldu
mucizemi_beklyrm Kubbb Google çin takvimi cinsiyet hesaplama yazıyorum ilk çıkan gebe.com. oradan hesaplıyorum
Gull_94 Didoo9 kızımda kendı yasımı kız gosterıyodu kızım oldu ama ruyamda ben annem esım abım hep kız gorduk surprız olmadı suam erkek gosterıyo takvım ve erkek beklıyoruz vee bız yıne ılk hamıle oldugumu ogrendıgımde ruyamzda gorduk yne esımde bende 😂😂😂
Demett16 Bende merak edip bakmıştım 😄 kız gösteriyordu. Dün kontrolde doktorum erkek dedi😊🥰 tutmadı yani😅