Kızlar kontrolden geldim ve suyumun fazla olduğunu öğrendim her hafta takibe gidicem. İnternetten araştırdım ama Allah korusun bebeğin ölümüne kadar gidiyor olay. Korktumda .. Suyu fazla olup doğum yapan varmı acaba daha çok küçüğüz 30+5 iz fikirlerinizi alabilirmiyim…