Whiteswan ben de çok çektim ki hayatımda ilk defa bu dönemde yaşadım😣 kuru erik kuru kayısı kompostosu yapmştım onu içiyordum, bir de sabahları aç karna zeytinyağı yiyordum bir kaşık🤦🏼♀️ geceden suda beklettiğiniz kuru kayısılar da işe yarıyor. ben ara ara yapıyorum bunları hala. yemek olarak da zeytinyağlı pırasa çok iyi geliyordu. aklınzıda olsun🙋🏼♀️