hulya4627 Meraba kızlar varmı aramızda maraşlı kaç haftalıksınız hangi hastaneye doktora gidiyorsunuz memnunmusunuz
Ozlemtuncay MerveKaya38 göksunda mi yaşıyorsunuz bende elbistanlıyım ama iş nedeniyle göksunda yaşıyoruz
hulya4627 bus91 evet randevu alınmazsa çok kalabalık oluyor birde turgay beye görüşeyim bakalım o nasıl
Ozlemtuncay Merhabalar bende vatan hastanesi mehtap hanıma gidiyorum 30haftayı geri de bıraktık çok şükür
hulya4627 Emine46- maşallah cnm yolu yarılamışsın sende cinsiyeti belli mi miniğin muayne ücreti ne kadar