Nisaabgr hmm benim ilk gebelikte düşük oldu 2. Ye gebeyim düşük sonrası iğne yapılmıştı. Son kontrolümde doğum sonrası yapılır dedi doktor 28. Hafta isteğe bağlı yaptırabilirsin ama kanaman olursa hemen gel bir damla dahi olsa 3 gün içinde işlem yapılması gerekiyor dendi