Nisaabgr Kan uyuşmazlığı için iğne yaptıran var mı? İlk gebeliğim 7.ayda iğne yapılcağını söylediler sanırım özele giriyormuş bilgi almak istiyorum ☺️🥰
ebru5855 Nisaabgr bende ilk gebeliğimde 7. Ayda yaptırdım 100 tl ödedim canım ikinci de de aynı zamanda yapılcaktı kanamam vardı düşük riskim olduğu için 3. Ayda yaptılar
Ebru2403 Nisaabgr bende normalde özele gidiyorum ozeldemi doktorum kan uyuşmazlık ignemi bibkagit verdi eczacılar odasından almamı soyle di 3 tl odedim😊
Happy- Nisaabgr devlette ucretsiz yapiyolar canim benim ilkinde 28.haftada yapildi bu ikincide de 7haftalikken kanamam oldu ondan dolayi erken igne yapildi
Liyacag Evet bende ilk hamileliğimde o zamanlar yaptırmıştım yani geçen sene özele giriyor dediği 58 tl felandı
ebru5855 Nisaabgr acıdı biraz ama çok ağrılı bişey değil korkma iğneyi yapınca bi 10 dk uzanıp dinlenmemi söylemişti hemşire biraz yandı ama sonra geçti
ebru5855 Nisaabgr şuan haftada bir düşük önleyici iğne yaptırıyorum 2 saat oldu hala çok ağrıyo onda bu kadar hissetmemiştim gayet normaldi😄
Nisaabgr Ebru2403 Evet bende özele gidiyorum doktorumun kendi kliğini ☺️ O zaman fiyatlar hep değişiyor demekki
Nisaabgr Happy- devlette iyi bir doktora gidiyordum ama maalesef randevu bulmak o kadar zor ki mecburen özele gidiyorum
Melisinan Şimdi bunları okuduktan sonra tıhaf gelen bişey oldu benim doktorum doğum da yapılacak dedi bu ikincisinde sorun olmasın diye, gebelik esnasında yapılmıyor dedi
Nisaabgr eomeoni benimde kanamam yok ama eşimle uyuşmadığı için tedbir amaçlı yapılması lazımmış. Normalde benim bildiğim 2.çocukta yapılıyor