KıZlar doktordan gelıyorum 32.6 gunluk hamıleyım doktor cocugun gelısımı yawas dedı Yanı 2 bucuk hafta gerıden gelıyor dedi ama gecen hafta gıtmemde bır hafta geride demişti Haftan duzelıyor demıstı ama sımdı yıne 2 bucuk hafta gerıde dedı yanı Kafası ayakları buyyor ama Govdesi gelısmıyor dedi Cok morelım bozuldu napıcam ben kafam cok bulanık suan cok uzuluyorum 19 yasındayım Tokatta otryordum gelın olarak geldım buraya yalnızım kımsem yok burda O kadar canım sıkkınki😣