Esracvk Kızlar merhaba bugün ikili test için kontrole gittim ense kalınlı 2.2 çıktı sizce bu normal mi doktorum birşey söylemedi kan vermem için yönlendirdi.
Chucky Esracvk 2.5 üstü riskli 1.7 çıkmıştı ilk kızımda tekrar kan verdim 3lü taramda down sendromu dediler sapasağlam çok şükür
Duyguff Esracvk 2,5 üstü risklidir dedi benim doktorum ama kanı standart herkesten alıyorlar endişelenmeyin bir kaç gün içinde çıkar sonuç. Umarım herşey yolundadır💗