Merhaba herkese. 32 haftalık hamileyim. Son zamanlarda sağıma soluma yatmam hiç farketmiyor bir anda nefesim kesilip kalbim hızla atmaya başlıyor ve kulaklarımda basınç hissediyorum. Kalkıp oturmadan da durum düzelmiyor. Daha önce kromozom anomalisinden bebeğimi kaybettim şimdi her şeyi kafaya takar oldum. Benim gibi sorun yaşayan var mı?