Ayseege6156 00512 hamşlelik şekeri açlık ve tokluk şekeri ile anlaşılan bişey canım şeker yüklemesiyle alakası yok onun ben şeker yüklemesi yaptırmadım doktorumda gerek görmedi
ssnnmmm 00512 şeker yüklemesi yaptırmayan biri şekerinin olup olmadığını bilemez önceden şeker hastalığı yoksa
00512 Ayseege6156 bende yaptırmadım ama internetten okuyunca korktum acıkcası 33 haftalık gebeyim aclık tokluk sekerim normal cıkmıstı
ssnnmmm Ayseege6156 açlık tokluk ölçümüyle malesef şeker anlaşılmaz hamileliğimde düzenli olarak şeker ve tansiyon ölçümü yaptırıyordum açlık ve tokluk hep çok normal çıkıyordu ama şeker yüklemesinde şekerim olduğunu öğrendim
00512 ssnnmmm ben yaptırmadım 33 haftalıgım internetten okuyunca pisman oldum zamanı gecti galiba yaparlar mı acaba
Ayseege6156 ssnnmmm benim o şekilde anlaşıldı şeker çok şükür tansiyon veya başka bi sıkıntı da yaşamadım ablamda iki gebeliğe şahit oldum o yüzden bu konularda bilgim biraz fazla buna dayanarak yazdım belkş kişiden kişiye göre değişebilir
00512 ssnnmmm sordum doktor su an ameliyattaymıs yarın görusecegim ama zamanı gecti yapacagını sanmıyorum