Selam kizlar 4 defa gece yatmadan önce toz su ile karıştırılarak icileen ilac tan içtim gecmedi şuan doktorum aksef500m olan bir antibiyotik başladı onu kullaniyorum Ama hala ayni kaşıntı baya artti ne yapsam geçmedi İc çamaşırlarımı ayri kiyafetlirimi ayri yıkıyorum Sabah aksam banyo yapıyorum sürekli değiştiriyorum ic camasirlarimi Yani daha ne yapabilirim diye düşünüyorum aklima bisey gelmiyor yarin saglik ocaginda travazol krem yazdirmak istiyorum kullananlar cok iyi diyor Evde yapabilicegim yada onerdiginiz bir çay bisey varmi sizde varsa neler yaptiniz geçti Çok zorluyor beni Bu bebeğim icin de kötü erken doğum riskim var enfeksiyonum yüzünden lütfen yardimci olun