Miragee Kızlar 37 de yim çatı muayenesi oldum çatım darmıs ebe söyledi.. Doktoruma slaı günü gideceğim ilk hamileliğim sayılır.. Devlet direk sezaryen mi diyor çatı daraa bile normale mi zorluyor
Zeynep_cagdas Miragee benim bildiğim devlet mutlaka suni falan bi şekilde normali deniyor, olmazsa en son raddede sezaryene alıyorlar.
Nur1903 Miragee bu arada devlet hastanesi doğımhanesinde staj yaptım öğrencilik yıllarımda, çatıya vs çok takılmadan neredeyse çoğu insana normal doğum yaptırıyorlar sezeryan en son çare bebek riske girerse alıyorlar devlet hastanesi normal doğum yanlısı
Minik2829 Zeynep_cagdas Devlet hastaneleri çok kalabalik ve hastalik kayniyor.daha sıkıntili olabilir bence.
Nur1903 Merhabalar çatı muayenesini iki parmakla mı yaptı ebe acaba 🙏🏻 Yani başka bir cihazla vs baktı mı 🙏🏻 Ağrılı mı merak ediyorum bende yarın olacağım 37+5 normal doğumu çok istiyorum ama bebeğim henüz kanalda değil