Beyzan Postu yeni gördüm diğer konuştuğumuz Osmaniyeli anneler vardı onu ararken denk geldim 🙋🏻♀️ ben de fakıuşagindayim 12+4 deyim. Yeni hayat Ercin erdem e gidiyorum
Mervenur80 Beyzan teşekkürler 😊 bende 20 haftalık hamileyim ilk başlarda bende Erçin beye gidiyordum ama Özcan bey ile devam ediyorum şuan 🤰🏻👶🏻
Beyzan Mervenur80 anladım canım sağlıkla gelsin inşallah bebesin. benim 2 yaşında oğlum var bırakacak kimse yok zaten pandemi yüzünden hastaneye bile korkarak gidiyorum. Sakin ve evime yakin diye yeni hayatı seçtim. Hayırlısı olsun halkımızda