ucananne Kızlar 12. Haftada %60 kız dedi doktorum 15+0 da kesin kız dedi. Sizce yanılma ihtimali var mı?
Zeyzey1616 ucananne yani 12 de %60 kız demiş 15 de kesin kız demiş yani yanılma ihtimali olmaz kesin konuşulduktan sonra diye düşünüyorum sonuçta onlar doktor neyin ne olduğunu iyi bilirler diye düşünüyorum
ucananne Bir kızım var bunu erkek hissediyordum ama kesin kız diyince doktor benim de hislerim değişti :)) tabiki en güzeli sağlıkla gelmeleri hayırlı evlat olmaları☺️