Zafsim0801 Kızlar Sol kasıkta hafif bir batma agrı var , 23 haftalık hamıleyım bakıyorum kendimi dinliyorum bebegım hareket ediyor pıt pıt acaba nedendir bu agrı hafiften
058elf Zafsim0801 benimde dün akşamdan beri kasıklarım ağrıyo doktora sorduğum ara ara oluyosa şiddetli değilse normal diyo ama yarın bi daha gidecem soracam iki kasığımda ağrıyo normalde tek taraflı ağrırdı 🙄
Zafsim0801 058elf Alla allla kaç haftalıksınız ? Benim Ocak ayında randevum YANE başka bir belirti beni yoracak bisey de yok bu nedendenfe gitmek istemıyorum gecmıs olsun canım
058elf Zafsim0801 21 haftalık . bende bebeğimin hareketlerini hissediyorm ama ağrı da ister istemez rahatsız ediyo. Sağol kuzum sana da geçmiş olsun inşallah 😇
enfla bndede vardı ıkı kasıgmda bugun kontrole gıttım rahım agzı guzel fakat agrı ıcın hap verdı doktor rahatsz edıosa gıdın bnce