Selam güzel Anneler. ilk bebeğim cinsiyetini öğreneceğiz Allah nasip ederse. Klasik masa hazırlığı balon patlatma olayını sevmiyorum zaten şu virüs döneminde de kimseyi eve toplamak istemiyorum. İlk olduğu için bir hatıra fotoğraf çekimi kalsın istiyorum en azından. Şimdi sprey sıkıyorlar çok hoşuma gitti ama dışarıda yapılacağı için arkaya bi süsleme isteyebilir. Bana fikir verir misiniz lütfen nasıl bi hazırlık yapsakta öğrensek