111 Bugün düşük tehlikesi olduğunu öğrendim progestan verdi Dr. Vajinal yoldan geçer mi aynı durumda olan var mı 6 ay böyle mi devam edecek 😒
mucizem15 Geçmiş olsun düşük tehlikesi derken sorun ne acaba kanama alanı mı var ? 21 haftalık oldum hala progestan kullanıyorum bende geçirdim tehlikem vardı
plakayerli 111 yoğun mu az mı? Kahverengi çok tehlikeli değil aslında kırmızıya çevirmedikten sonra. Hiçbi sorun olmaz inşallah 🙏🏻
Kayabebekk Bende 14 haftalık hamileyim çok az kahverengi akıntımi geldi ilk hamileliğin hastaneye gidiyorum çok korkuyorum