RefBrs benim ilk kan geldiğinde az bi şeydi iç çamaşırını lekelemişti sadece ama bi kaç gün sonra karın ağrısı ve normal adet başlaması oldu yani adetimle birlikte et parçası geldi düşük yaptığımı anladım. :( doktora gittim ve kimyasal gebelik olduğunu ve düşük yaptığımı söledi. Kan tahlilleri ve beliretiler sonucunda.