Arkadaşlar aranızda doğum için devlette özel oda tutan var mı. Bı postta okumuştum Van’da bir bayan bölge hastanesinde tutmuştu bende öyle yaparım diye düşünüyordum ama bugün hastaneyi aradım bilgi almak için hastane çalışanı değilseniz tutamıyorsunuz dediler.