Merhaba kızlar, malum bebeklerimiz için ateş kontrolü çok önemli olacak. En doğru ateş ölçme sistemi de kulaktan ölçülen ateşmiş. Kulaktan ateş ölçer alıp memnun kalan varmı? Marka model önerisi olan? Braun marka çok güzel ama çok pahalı, onun dışındakilerden önerilerinizi rica ediyorum 🙃