11 haftayı geride bıraktık bi süre daha devam edicem bu iğne ve kan sulandırıcı hapa. Merak ettiğim şu bu iğne sanırım doğumu geciktirdiği için sezeryana alınma ihtimalim yüksek? Ve kan sulandırıcı hapı da ne kadar süre kullanırsam normal doğum için risk olur? Daha önce kullanıp doğum yapan ya da doktoru bilgilendiren var mı?