Kızlar merhaba ben 32. Haftamdayım alışverişlerimizi tamamladık çok şükür ama benim ilk gebeliğim kürtajla sonuçlandığı için (kalbi durdu) hep pimpirik oluyorum bi de inananama da var bebeğim olacağına 😅 1 sene istediğimiz halde hamile kalamadım falan neyse aldığım hiçbir şeyin etiketini sökmemiştim bi olumsuzluk olur geri veririz diye 😕 bugün eşimin desteği ile söktük etiketleri ve beyazları makineye attım as as bitmedi cıncık cınkık bir sürü bişeyler var mağlum 😂 bi posta da renkliler var bunlar kuruyunca onları da atacağım nevresimleri falan ütüsü de var baya yayarım bunları günlere o değil de iyi ki bugün bi cesaret atabildim makineye benim haftamda olup acelesi yok diye düşünen varsa önerimdir zamanı gelmiş ☝🏻