GC9098
Ben yaptırdım çünkü bebeğim 2 hafta ileriden gidiyordu. Çok şükür şekerim çıkmadı içim rahat etti.
Gebelik şekeriniz varsa farkında olmadan bebeğinizi birçok riskle karşı karşıya getiriyor olabilirsiniz. O yüzden yapılması gerekiyor.
Hem zaten hiç mi baklava, tatlı, çikolata yemiyorsunuz? Onun gibi bir şey glikoz içeceği.