Aysenurm aslında yattığın yatağın yanına koymak için küçük bi beşik alabilirsin . 6-7 ay idare edilebilir o şekilde . Ben odasını aldım çünkü kıyafetleri şimdiden çok fazla dolabına yerleştirmem gerekiyordu . Benim dolabım da kalabalık sığdıramaZdım bebeğin kıyafetlerini . Bu yüzden odasını aldım . Bide heves var tabi 😃 yavaş yavaş odasını düzenliyorum .