Minnakhamis Didem34 ben yedim canım hem çorbasını hem normal haşlama olarak bi sıkıntı olmadı kanama ağrı vs yaşamadım ☺️
NefesDeniz Didem34 Dahada lezzetli olur sizin kazlar kesin..satışı yok mu bildiğiniz bir yer filan ben hemen sipariş veririm :)
Cancana_ Yasemin301 benimki de karsli ama bana agir geldi yiyemedim sen agzinin tadini bilmiyorsun bizde cok kiymetli bu dedi yerken kendinden geçiyor😂😂
Didem34 NefesDeniz canm bildiğim biyer yok halası agrıda oturuyor ona söylüyor o gönderiyor🙈 ama arastırın internetten belki vardır☺️
zynpcknn NefesDeniz ayn çok lezzetli oluyo bende ağrılıyım ağrıda da oturuyorum kaynanamın kazları var büyüttük kışa kadar kar yağdı yağdıktn sonra da kesip yiyrz hatta bugünki yemekte bile kaz eti var 😀
sherlock_anne Didem34 ben ilk hamileliğimde hem kaz eti hem kaz ciğeri yemiştim bir sorun yaşamadım ☺️
NefesDeniz zynpcknn Yaaaa bende kaz istiyorum çok seviyorummmm :) İstanbulda aldım ama hiç lezzetli değildi o nedenle arkadaş sormuştum bildiğiniz bir yer var mı ben sipariş vermek istiyorum diye..hamileyim hamilelikte daha çok istedi canım🙈
Didem34 NefesDeniz ayy canmm özür dilerm canını cektirdim😢😭😭😭 arastır bak ağrıdan karstan biyerden mutlaka gönderiyorlardır smdi hersey gönderiliyorr
zynpcknn NefesDeniz kara otturunca daha güzel oluyo bi ara yazın kesip yediğimde tadı gerçektn de güzel değildi
zynpcknn NefesDeniz karsta çok var istersen bi araştır ordan gönderiyorlar ama valla ben kaz eti yiyemiyrm midem bulanıyo artık zorla yemeye çalışıyrm
NefesDeniz Didem34 Yok hayatım olur mu öyle şey iyi ki yazmışsın bakıcam şimdi oralardan sipariş için🤩
NefesDeniz zynpcknn Evet bakıyorum internetten şimdi güvenilir bi yer bulursam hemen sipariş vericem. Normal düdüklü tencerede mi pişiriyorsunuz sizde
zynpcknn NefesDeniz evet ilk önce düdüklü tencere de kaynatıyrz kaynattıktan sonra suyunu falan alıp mesela çorbaya falan kullanmak için alıp dolaba saklıyrz çok faydalı daha sonrada kızartıp yiyirz
Yasemin301 Cancana_ 🤗 ilk baslarda bana da agir geliyordu ama yedikce insan alisiyor zaman zaman canim cok istiyorr 😊😊 suyuna da bulgur plavi yanina hoşaf cok guzel oluyor🤗🤗