Sevgili hanımlar öncelikle bu hikayemi şehir hastanesinin pandemi v.s sürecindeki işlevini çok merak ettiğinizi bildiğim için yazıyorum 🙈 sonra canım hikayemi anlatmak için tabiki haaa birde doğum askerlik hikayesi gibi sanırım ömür boyu anlatacak gibiyim🤣 22 Aralık gecesi saat 4 de hafif karın ağrısı ile lavaboya kalktım normal wc yaptım ve iç çamaşırımı çektiğim zaman bir ıslaklık hissettim hafif de lekelenme var gibiydi hemen yatak odasına geçtim eşime dedim ki suyum geliyor 🙈 sonra iç çamaşırımı değiştirip kalın peçete koyup yattım zar zor biraz uyudum uyandım saat yedi çok ıslanmıştım dedim eşime kalk gidiyoruz. Zaten o gün poliklinik de randevum vardı ama acile gittim. 7 biraz geçe hastanedeydik ebe hanım alttan muayene etti ve 3 cm açıklık var suyun geliyor yatış veriyorum dedi. Üst kata çıkardılar geçerken eşim ve kayınvalidemi de gördüm. Telefonum yanımda kaldı. Sonra asansörde bir tatlı bayan önce hemşire sandım hangi bloka gidiyor falan dedi eline not aldı bazı sorular sordu meğer doktorummuş 🤣 sonra beni ultrasyona aldı iyice baktı bebeğe odamda ebeler eşliğinde yardımla soyundum yattım tüm eşyalarımı eşime verildi telefon dahil. Bekliyorum sancım yok fazla açıklık 3 cm halen dediler kaçta suyun gelmeye başladı 4 dedim saat 11 gibi bana suni sancı verdiler. Başka bir ebe hanım geldi dedi seni köpüklüycem duşa gir ben duşa girdim o bana mis kokulu köpükleri sıktı her yerme belimden alt. Yıkan 15-20 dk dedi yıkadım çıktım suni taktı. Sonra bir ara wc gitmek istiyorum dedim izn verdiler orda ishal gibi olmuştum🤣 sonra biraz dolandım hemşire hanımı çağırdım tekrar takıldı. Sancılarım artmaya başladı. Ebeme sordum kaçta en erken doğururum dedim dedi 3 en en erken. Sancılarım artmaya başladı o arada tekrar doktorum geldi ölçüm yaptı 6 hatta 7 cm dedi🙈 hadi seni doğurtalım biraz hızlandıralım boyun uzun çatalın çok iyi dedi. İlk doğumundu perine masajı yapayım dedi masaj yaptı😍 bu arada yatakta oturuyor birisi sağımda birisi solumda odanda doğuruyorsun doğumhane falan yok. Benim sancılarım pek gelmedi yükselttiler ıkındım geldikçe ama çok kısa sürdü o aralarda konuşuyorduk🤣 ben jel falan sıktım dokturumun eline gülüştük. En son doğum yaklaştı dediler yatağın yarısı söküldü ayaklıklar takıldı oda bir anda ebeler ile doldu karnıma bastırdılar oldukça ıkındım ıkındım en son solumda olan hemşire veya ebe hatırlamıyorum artık ıkınma dedi. Başı çıkmıştı çektiler beyaz tabaksı ile kafası sivri bir oğul😍 dedim kafası sivri dediler bana güldürler sivri mi neresi sivri dedim bu çok küçük dediler neresi küçük şimdi tartalım da gör 🤣🤣 3.410 gr 52,5cm doğdu 🤣 kara gözlü kara kaşlı beyaz tenli elleri ayakları koca koca açık 🧿 benim dikişim atıldı o bana baktı ben ona. Biraz yorgun çıkmış annesi azıcık gözleme gidecek oksijen alsın dediler. Bir saat yanımda kaldı eşini çıkarmak için de ıkındırdılar biraz dikişim atılamaya başladı o arada bebiş gitti beni kaldırdılar ki ortalık savaş alanı gibi kanlar bezler. İki bayan arkadaş 40 dk da anca temizledi. Beni de koltuğa oturttular onları izledim ama nasıl titriyorum. Sonra odaya indirdiler tabi bebişi soruyorum babası geldi kıyafet getirdi yemek v.s hemen güvenlik çıksın dedi bende tek başıma giyemem üstümü dedim izin istedim az daha gerçekten halim yoktu eşim giydirdi dedim git çocuğu sor belki görürsün. Doğarken birazcık su yutmuş ağzı temizlenmiş burnu kalmış bitsin annesinin yanına getirceğiz demişler eşim görmüş aradı anlattı. Saat 7 de getirdiler üstünü giydirmişlerdi. Göğsüme aldım hemen kavradı memeyi ama süt yok. Saat gece 3.5 kadar emzir emzir ama süt yok bebek uyumuyor ama sürekli emiyor. Şırınga ile mama verdik mecbur sabah oldu halen süt yok çocuk emiyor ama gelene gidene soruyorum eve geçince duş alınca gelir pes etme. Eve geldim duş al yemek ye yine süt yok. En son akşam ağlıyordum artık çok üzüldüm çocuk artık tutmamaya başladı en son görümcem süt olsun diye bir çay getirmiş onu içtim bir saat sonra tekrar denedik zor zulum tutturduk yine emdi dedik bakalım sıktım o sarı süt gelmeye başlamış hepimiz nasıl mutluyuz ama sürekli geliyor çok şükür artık🤣 emiyor da çok şükür. 7de giriş yaptım 15:50 de doğum oldu bu arada. Doktorlar ebeler çok tatlıydı. Sancım gittiğinde doktorum bacağımı falan sıvazladı böyle güç vermek için özel konforuna yakın bir doğum yaptım diyebilirim. Rabbim sizleri de kurtarsın. Sorularınızı yazın elimden geldiğince cevaplarım🌸