Atsyifn valla çok güldüm ya onlar nasıl tabir 😄 kendileriyle dalga geçsinler mis gibi isimler bence benim kızım olsaydı adını asya beril koyucaktım ama oğlum oluyor 🤲🏻🌸 bence isim konusunda bu kadar detaycı düşünmeyin yoksa hepsine bi kulp bulurlar zaten içinizdekinş koyun