Merhaba kızlar benim 5 haftalıkken kanamam olmuştu ve düşük tehdidim olduğunu öğrenmiştim.Bugun doktor kontrolüm vardı karından ultrasonla herşey normal denildi 9 haftalığım bu arada.Hiç smear testi yaptırmamışsın bir de smear alalım dediler tamam dedim.Doktor stajyerdi galiba çok canım acıdı aleti takarken ve kanamam oldu ama muayeneden önce hicbiseyim yoktu daha sonra başıma 4 tane doktor geldi düşük tehdidin hala var düşebilir içerden sızıntı gibi geliyor vs birsuru olumsuz şey söylediler.Şimdi kanamam lekelenmem falan hiç yok muayeneden dolayı olmuş olabilir mi?Hamileliğimden de zevk alamıyorum ha düştü ha düşecek diye.😔Bir de mantarım olduğu söylediler progestan fitil
kullaniyorum o yapmış olabilir mi? Hakkınızı helal edin uzun oldu biraz.😔
https://imgyukle.com/i/aQjj6h
Bu da bebisimin ilk fotoğrafı 😔